ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים בשחם סוכנויות ביטוח מגן עליכם מכל כיוון – הוא מספק חיסכון לתקופת הפרישה ומבטח אתכם ואת הקרובים אליכם ביותר.

מהו ביטוח מנהלים?

ביטוח מנהלים הוא שילוב של חיסכון פנסיוני לטווח ארוך, המספק לכם יציבות פיננסית לאחר הפרישה מהעבודה, יחד עם מרכיבים של ביטוח חיים, המספקים לכם ולקרוביכם הגנה מלאה במקרה של אסון.

מהם היתרונות של ביטוח מנהלים?
ביטוח מנהלים מספק לכם את הכיסוי המושלם עבור עתידכם. מצד אחד, ביטוח מנהלים דואג לכך שתהנו מקצבה קבועה שתסיר מכם דאגות כלכליות לאחר היציאה לגמלאות, ותאפשר לכם לשמור על רמת החיים אליה הורגלתם (בכפוף לצבירות ולתנאים). מצד שני, ביטוח מנהלים מספק לכם ולקרובים לכם הגנה מפני מקרה של אסון, כמו אובדן כושר עבודה, או חלילה מוות. סכום הביטוח המוגדר בתכנית יספק לכם את הבסיס הפיננסי היציב שאבד לקרובים עם אובדן ההכנסה שלכם.

בניגוד לקרן פנסיה, הכפופה לתקנון, ביטוח מנהלים הוא הסכם הנערך ביניכם לבין חברת הביטוח, ומעניק לכם שירות אישי מתוך התאמה מלאה לצרכים הבריאותיים והכספיים.

ביטוח מנהלים של שחם סוכנויות ביטוח
ביטוח המנהלים אותו מציעה שחם סוכנויות ביטוח בע"מ פועל לפי עקרון השמירה על ההון שלכם. בשחם סוכנויות ביטוח פועלים מומחים לנושאי כספים, שיעניקו לכם את הבסיס הפיננסי הטוב ביותר, גם לאחר היציאה לפנסיה וגם במקרה של אסון.
 
ביטוח מנהלים

ביטוחים נוספים שיכולים לעניין אותך

כלי נגישות

Powered by - Wemake

קבלו הצעה לפוליסה מותאמת לצרכים שלכם ומשתלמת במיוחד!

התקשרו: 03-9206692
או השאירו פרטיכם ומיד נחזור אליכם: