פיננסים גמל והשתלמות

המומחים שלנו יסייעו בהגדלת ההון האישי שלכם 
אם אתם חוסכים ומשקיעים, כדאי לכם לבחון את האפשרות לניהול מקצועי של כספכם על ידי מומחי הפיננסים של שחם סוכנויות ביטוח בע"מ, שיכוונו אתכם לאפיקי החיסכון וההשקעות הטובים ביותר עבורכם.

מהם שירותים פיננסיים?
שירותים פיננסיים הם שירותי ניהול של כספיכם במגוון אפיקים – תוכניות חיסכון שונות והשקעות, שמטרתן למקסם את הרווח מאפיקים אלה. הניהול מתבצע על ידי מומחי הפיננסים של שחם סוכנויות ביטוח בע"מ, שהם בעלי ידע וניסיון רב בעולם החסכונות ושוק ההון.

מדוע כדאי להיעזר בשירותים פיננסיים?
הסתייעות במומחים פיננסיים בתחום החסכונות וההשקעות מומלצת תמיד – ויעיד הביקוש הגדול, למשל, למומחי שוק ההון לצורך השקעות. התנהלות בעולם הפיננסי מחייבת, מלבד ידע על האפיקים הרצויים לחיסכון והשקעה, גם חיבור מתמיד לנעשה בעולם זה ולשינויים הנערכים בו, וכמובן – עדכון הניהול הכספי בהתאם לשינויים אלה. לכן כדאי להסתייע במומחים לשירותים פיננסיים, המקדישים את כל כישוריהם המקצועיים לדאגה לכסף שלכם.

שירותים פיננסיים בשחם סוכנויות ביטוח בע"מ
בשחם סוכנויות ביטוח בע"מ אנו מעמידים לרשותכם את הצוות הפיננסי שלנו שיסייע בהכוונה לאפיקי ההשקעות והחסכונות הטובים ביותר עבורכם. כמו  כן, אנו נעדכן אתכם בזמן-אמת על שינויים בשוק והשפעתם על אפיקים אלה, מתוך שאיפה לתת לכם תשואה גבוהה יותר לכסף אותו אתם חוסכים ומשקיעים.

לשחם סוכנויות ביטוח פתרונות יצירתיים בניהול השקעות, הן בניהול כספים בשקלים והן בניהול כספים במטבע זר. לשחם הסכמי הפצה עם מרבית מנהלי התיקים בישראל (ניהול תיקים), שחם משווקת פוליסות חסכון פרט, המהוות אלטרנטיבה לתוכניות החסכון והפק"מים בבנקים ולניהול תיקים בבתי השקעות, במגוון מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות ועם פוטנציאל לתשואות גבוהות לאורך זמן.
 
פיננסים גמל והשתלמות

ביטוחים נוספים שיכולים לעניין אותך

כלי נגישות

Powered by - Wemake

קבלו הצעה לפוליסה מותאמת לצרכים שלכם ומשתלמת במיוחד!

התקשרו: 03-9206692
או השאירו פרטיכם ומיד נחזור אליכם: